čtvrtek 1. srpna 2013

Imagine - mini album

Hi bloggers, readers, friends....



Jak jsem slíbila, přináším vám handmade mini album s pevnými deskami (z knihařské lepenky). Upřímě, jsem z tohota alba nadšená. Zaplnila jsem ho fotkami z výletu po karlovarském kraji s mojí kamarádkou Kájou. Jely jsme i s moji 1,5 letou dcerkou.

As I promised, I'm bringing to you the handmade mini album with hard cover. Literally, I love it and my husband too. I filled it with photos from our trip to Carlsbad and Mariánské Lázně where we were with my friend Karolína.

Ubytovány jsme byly v penzionu Kladská. Přenádherné místo pro rodiny s dětmi. Je to pouhých 13km od Mariánských Lázní a asi 5km od zámku Kynžvart.

We stayed at penzion Kladská. Fabulous place for families. It's only 13km far from Mariánské Lázně and aprox. 5km from castle Kynžvart.


Penzion Kladská


První den jsme navštívily město KArlovy Vary. Prošly jsme centrum a procházku zakončily u hotelu Pupp. Díky Kájce jsme nafotily opravdu hooodně fotek. :) Pokračovaly jsme jízdou do Mariánských Lázní (dalších 50km). Naštěstí Váňucha v autě usla. Ubytovaly jsme se v penzionku a ten samý den, pozdní odpoledne, jsme se vydaly směr zámek Kynžvart. A to nebyl konec našeho cestování. Ještě večer jsme si udělaly procházku po Kladské, kde jsme objevily naučnou stezku Kladská. Původně měla být procházka asi tak na půl hodinky, ale protáhla se na hodinku a půl. Bylo to naprosto úžasné a ta příroda. Nádhera!!!

The first day we visited Carlsbad. We walked throught the centre and finished the walking at the Hotel Pupp. We took a lot, really a lot, photos, thanks to Kája. :) We went on to Mariánské Lázně, another 50km. Fortunately, Váňa fell asleep in the car. We put up at Kladská and the same day, in the late afternoon, we visited the castle Kynžvart. It wasnt the end. Around 6 o'clock, we set out for walking in Kladská and found a trail. This was an amazing experieince. The nature!!!!


Carlsbad


Hotel Pupp

Castle Kynzvart

Kladska trail




Další den patřil parku Boheminium = park miniatur a Mariánským lázním.

Next day we visited Boheminium park, park of miniatures and the centre of Mariánské Lázně.


Park Boheminium


Mariánské Lázně




Te'd se poj'dme podívat na Imagine - mini album. Inspirovala jsem se velocityvette08. Ona je opravdu úžasná. Její videa mě nesmírně baví. Jak jsem procházela její kanál na Youtube, narazila jsem na toto minialbum a sama jsem se pokusila o jeho vytvoření. Samozřejmě jsem si trošku poupravila míry. Jsem nadšená z výsledku, a naštěstí nejen já, ale i mé blízké okolí. Děkuju moc za tvé videa.

Now, let's look at the mini album. I was inspired by velocityvette08. She is an amazing woman. I really enjoy her videos. So I browsed through her channel and found this awesome mini and tried to make this one by myself. Of course I had to adjust the measurements. I am so thrilled by the result. Thank you for the videos!!!


Imagine mini









Challenges enteredhttp://craftbloggingcentral.blogspot.co.uk/

Yours OriginalTina



Žádné komentáře:

Okomentovat