pondělí 19. srpna 2013

My Little Caddy

As I promised, I am here with another project!!


Když jsem narazila na tohle video, nemohla jsem se dočkat až udělám vlastní "nosič". Neokopírovala jsem verzi My Creative Spirit, ale přizpůsobila svým možnostem, hlavně co se velikostí týče. 
Vypadá opravdu velmi dobře. Musim si udělat ještě jeden pro sebe. Tento byl pro moji mamču. Naplnila ho CD a našla mu úžasné místečko hned vedle našeho gramofonu. Miluju máminu jídelnu.
Poj'dme se podívat na fotky. (Moc se omlouvám za kvalitu, ale něco se mi stalo s mojim Nikonem a tak jsem odsouzena fotit mobilem.) :(¨

When I see this video I cant wait to try my own one. I didnt copy My Creative Spirit  version, but I do my own version with different measurements.

It looks really really good. I have to do extra one for me. This was for my mother. She loaded it with CDs and placed it next to the old gramophone. I truly love my mom´s dining place.

Take a look at the photos. (Im so sorry about the pure quality, but I have something with my Nikon camera and have to taking photos by my cell phone.) :(

Thank you for stopping by
Yours OriginalTina


Žádné komentáře:

Okomentovat