čtvrtek 21. února 2013

Praha - Prague

Venku je zima. Neda se nic moc delat a to mi v tuto chvili vyhovuje. Dcerka je vcelku hodna a me zbyva cas na tvoreni. Strasne jsem si oblibila techniku mixed media delanou na platno. Nikdy jsem neverila, ze budu neco takoveho delat a hlavne, ze me to bude bavit. Byla jsem spise holka do sportu a neco jako tvoreni jsem vidala u me mamky a tety, ktera je v tomto smeru velice talentovana.

Vcera vecer jsem si sedla za svuj pracovni stul s umyslem vytvorit neco prekrasneho. Nezneho, jemneho, zkratka neco, co me chyti za srdce. Musim rict, ze ac jsem ze zacatku ani nevedela presne co chci delat, vysledek byl okouzlujici. Dokazuje to i fakt, ze Peta u me vydrzel cely proces stat a jen nevericne kroutil hlavou. Nikdy u procesu vyroby nebyl.

Kazdy zacatek teto techniky nebo tvorby, chcete - li, zacina takto.


No a konci nejak takhle.


Dekuji vsem, co se sem vracite. Budu rada za jakykoli komentar a pripadne i pridani meho blogu do sledovanych. 

Vase OriginalTina


Žádné komentáře:

Okomentovat