středa 6. března 2013

Obalkove album - Envelope book

Dnes jsem dodelala obalkove album, na ktere jsem narazila na Snazzy blogu:
http://snazzysdesignteamblog.blogspot.cz/

Today, I finished the envelope album from the Snazzys blig, the link is above.

Ze zacatku jsem si nebyla vubec jista jak udelat vazbu a tak jsem napsala email Val, ktera byla tak laskava a poslala mi ukazku postou. Neverili byste jak je to jednoduche. A tak zacalo moje vecerni tvoreni.

At the beginning I wasnt sure hos fo do binding so then I wrote email to Val. She was so kind and send me an example by snail post. You wouldnt belive how easy it is. This is how the crafting has started.

Zde je ukazka jednotlivych stran, detailu a dalsich.

Here is the show of pages, details and other things in the album.

















Dekuji vsem, kdo se vracite na muj blog a venujete mu kousek z vaseho casu. Nove me najdete i na FB: www.facebook.com/pages/Originaltina/146040385557603?ref=hl

I thank everyone who drops in at my blog and spends a bit of your time. You can find me on FB: www.facebook.com/pages/Originaltina/146040385557603?ref=hl

Komentujte, sdilejte, likujte. Vyjadrete mi svuj nazor ohledne me tvorby.

Comment, share, like. Express me your opinion about my crafting.

Omlouvam se za kvalitu fotek, ale disponuji pouze tabletem. Fotoaparat zatim v nedohlednu.

I apologize for a quality of the photos, but I have only tablet. 
Vase OriginalTina
Yours OriginalTina

Žádné komentáře:

Okomentovat